نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 15:50

مسئولان کار جهادی را در دستور کار قرار دهند

اردستان-امام جمعه اردستان گفت: خوب است که دولتمردان توصیه‌های رهبر انقلاب را مورد توجه قرار داده و مسئولان باید کار جهادی را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه اردستان، اظهار داشت: حضور مردم در پیاده روی اربعین بیانگر سخن پیامبر است که فرموده شهادت امام حسین (ع) در دل‌ها حرارتی را به وجود می‌آورد که هرگز سرد نمی‌شود و دشمنان نتوانستند با تبلیغات خود نور خدا را خاموش کنند.

وی افزود: امروز هفدهم شهریور یادآور کشتار وحشیانه مردم است که در چنین روزی افرادی که به حمایت از امام راحل در میدان ژاله سابق تهران قیام کرده توسط دژخیمان پهلوی به طور وحشیانه به شهادت رسیدند و در نقلی گفته‌اند که کثرت شهدا در این کشتار بسیار است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: وفات اولین امام جمعه تهران بعد از انقلاب در نوزدهم شهریور رخ داد که بنابر نقل رهبر انقلاب، این فرد اهل مبارزه، درستکاری و تواضع بود همچنین در امتداد برگزاری نمازجمعه شهادت دومین شهید از شهدای محراب به نام شهید مدنی قرار دارد.

دهشیری خاطرنشان کرد: به برج دوقلوی آمریکا و پنتاگون در در ۲۰ شهریور سال ۸۰ حمله انجام شد که بنابر تحلیل سیاسیون شاید این اقدام کار خود آمریکایی‌ها بوده است.

وی بیان کرد: خوب است که دولتمردان توصیه‌های رهبر انقلاب را مورد توجه قرار دهند و طبق تاکید رهبر انقلاب، به مسائل اقتصادی و معیشتی توجه کرده چرا که امروزه مردم از مسائلی معیشتی در رنج و سختی هستند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: مسئولان باید کار جهادی را در دستور کار قرار دهند و مطابق با توصیه‌های مقام معظم رهبری از مسئولان شهرستان نیز می‌خواهیم کار جهادی شبانه‌روزی خود را افزون کنند.

دهشیری با اشاره به کندی روند ساخت پروژه مسکن کریمان اردستان، تصریح کرد: پروژه ۲۲۰ واحدی مسکن کریمان اردستان روند کار آن نسبت به شهرهای دیگر به کندی پیش می‌رود و پیشرفت کمتری دارد که از مسئولان می‌خواهیم به این وضعیت رسیدگی کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490001

مهمترین اخبار ایران و جهان: