نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 17:42

استقلال از ورود به بحران فرار کرد/ فوتبال با اعتراض زندگی می‌کند!

کارشناس فوتبال با بیان این که آبی پوشان در صورت شکست یا تساوی برابر صنعت نفت تحت فشار قرار می‌گرفتند، گفت: پیروزی بر تیم آبادانی اجازه نداد استقلال دوباره وارد بحران شود.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برد هفته اول استقلال برابر نفت آبادان گفت: استقلال با برد برابر نفت خودرا از حاشیه ها دور کرد و توانست با ارایه یک بازی منطقی و قابل قبول با غلبه بر گرمای آبادان صنعت نفت را شکست داده تا هم سه امتیاز را کسب کند و هم اجازه ندهد مخالفان استقلال بدنبال حاشیه سازی باشند و تیم را دوباره وارد بحران کنند.

کارشناس فوتبال در خصوص دیدار روز پنجشنبه استقلال برابر ملوان که در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد گفت: نکونام می‌داند که همه بازیهای لیگ سخت است و حریف راحتی تا پایان فصل وجود نخواهد داشت.

استقلال از ورود به بحران فرار کرد/ فوتبال با اعتراض زندگی می‌کند!

وی ادامه داد: همه تیمها مقابل استقلال انگیزه بالایی دارند و می خواهند شگفتی ساز شوند. بنابراین کادر فنی باید حریف را به خوبی آنالیز کرده و با تمام قدرت به مصاف ملوان برود تا هم سه امتیاز را کسب کند و هم در کورس بالای جدول باقی بماند ضمن اینکه پیروزی برابر ملوان می تواند استقلال را آماده دیدار حساس برابر سپاهان کند.

ورمزیار در مورد اعتراض برخی تیمها به داوری‌ها در هفته اول لیگ گفت: فوتبال ما با اعتراض به داوری زندگی می کند. هر سال همین اتفاقات از ابتدا تا پایان فصل وجود دارد و تمامی هم نخواهد داشت. تا زمانی که سیستم وار نباشد این اتفاقات ادامه دارد.

استقلال از ورود به بحران فرار کرد/ فوتبال با اعتراض زندگی می‌کند!

وی ادامه داد: مسئولان داوری می‌دانند که هرچه از بازیها بگذرد حساسیت ها بیشتر می‌شود و کار داوری سخت تر خواهد شد بنابراین باید شرایطی بوجود بیاید که اشتباهات به حداقل برسد تا شاهد درگیری و جنجال در لیگ نباشیم.

ورمزیار در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هفته دوم هم پر گل باشد تیمها تهاجمی بازی کنند تا هواداران از بازیهای پر گل لذت ببرند هرچند که در تهران بدلیل بازسازی ورزشگاه جای هواداران خالی خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440289

مهمترین اخبار ایران و جهان: