نیوز سیتی!
23 مهر 1402 - 11:00

شهادت ۳ نیروی القسام در درگیری با اشغالگران

گردان‌های شهید عزالدین القسام اعلام کرد که 3 تن از نیروهایش در حمله به مواضع نظامیان اشغالگر در مرز فلسطین و لبنان، بعد از درگیری با ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس شب گذشته شنبه، ۱۴ اکتبر اعلام کرد که ۳ تن از نیروهایش در مرز لبنان و شمال فلسطین اشغالی و طی درگیری با نظامیان رژیم اشغالگر بخ شهادت رسیده‌اند.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه «المیادین»، القسام اعلام کرد که مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکرهای دو تن از شهدا به نام‌های «احمد عثمان» و «یحیی عبدالرزاق» در اردوگاه آوارگان فلسطینی در عین الحلوه برگزار خواهد شد.

در جزییات این بیانیه آمده است که گروهی از نیروهای گردان‌های شهید عزالدین قسام لبنان، شامگاه جمعه برای نفوذ به داخل فلسطین اشغالی پیشروی کردند و علی‌رغم درگیری با نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی، توانستند با آرامش برگردند.

روز گذشته، توپخانه‌های رژیم صهیونیستی محله‌های مسکونی و منازل را در مزارع شبعا در جنوب لبنان بمباران کرد که در نتیجه آن، چهار نفر از ساکنان منطقه به شهادت رسیدند.

مقاومت اسلامی حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نیروهایش، مواضع نظامیان اشغالگر را با موشک‌های هدایت‌شونده و گلوله‌های خمپاره در مزارع شبعا اشغالی لبنان هدف قرار داده و ضربات دقیق و مستقیمی را به دشمن صهیونیستی تحمیل کردند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538401

مهمترین اخبار ایران و جهان: