نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 09:45

کمیته امداد استان بوشهر در بسیاری از شاخص‌ها پیشتاز است

بوشهر- رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: کمیته امداد استان بوشهر در بسیاری از شاخص‌ها در بین سایر استان‌ها پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید مرتضی بختیاری چهارشنبه شب در نشست با استاندار بوشهر اظهار داشت: از حمایت‌های خوب استاندار، نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم بوشهر در مجلس و فرمانداران در حمایت از کمیته امداد تشکر ویژه داریم.

وی اضافه کرد: کمیته امداد استان بوشهر به لطف این حمایت‌ها در خیلی از فعالیت‌ها از جمله در بحث اشتغال، زکات و … رتبه برتر کشوری را در کارنامه دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: در این سفر به تعدادی از شهرستان‌ها سر خواهیم زد و از طرح‌های اشتغالزایی بازدید کرده و پس از آن از تعدادی خانوار مددجو سرکشی خواهیم کرد.

وی افزود: امروز توفیق شد بر اساس برنامه‌های که برای حضور در استان‌ها داریم برای چندمین بار خدمت مردم خوب و مسئولان استان برسیم و به همکاران خودمان در این استان خدا قوتی بگوییم.

بختیاری با اشاره به بازدید از خانه‌های مددجویان در استان بوشهر خاطرنشان کرد: وظیفه نوکری مددجویان کمیته امداد را داریم و حضوری خدمت تعدادی از آنها خواهیم رسید.

وی یکی از مأموریت‌های اصلی کمیته امداد را توسعه فعالیت‌های اشتغال‌زایی عنوان کرد و ادامه داد: توانمند سازی و ایجاد درآمد با ثبات یکی از تکالیفی است که ما در استان‌ها پیگیری و بازدید خواهیم کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در استان بوشهر اتفاقات خوب و مبارکی افتاده است خاطرنشان کرد: هماهنگی و همدلی مردم و مسئولین حول محور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار پر تلاش و ارزشی استان باعث موفقیت شده است.

وی گفت: استان بوشهر الحمدالله در بحث اشتغال توفیقات خیلی خوبی به دست آورده و در کشور به عنوان استان برتر شناخته می‌شود.

بختیاری ادامه داد: در استان بوشهر در بحث جشن اشتغال برای سه هزار مددجو که به یک نقطه خودکفایی رسیدند و از تحت پوشش کمیته امداد خارج شدند شرکت خواهیم کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1028956

مهمترین اخبار ایران و جهان: