نیوز سیتی!
26 تیر 1402 - 14:54

رفع مشکل اشتغال و مسکن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر بر رفع مشکلات اشتغال و مسکن خانواده‌های شاهد و ایثارگر در استان بوشهر تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر دوشنبه در نشست با فرزندان شهدا با اشاره به اهمیت و جایگاه شهید در اسلام اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود، ضمن ایجاد امنیت و آرامش برای مردم ایران اسلامی، بالاترین جایگاه را نزد خداوند دارند و باید وصیت‌نامه و زندگی شهدا برای نسل امروز بازخوانی شود.

وی افزود: مسئولان استان بوشهر موظف هستند با همه توان و ظرفیت موجود برای خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری اهتمام ورزند و بویژه فرزندان شهدا به طور خاص باید مورد توجه قرار گیرند.

استاندار بوشهر با اشاره به واگذاری زمین به افراد واجد شرایط در استان بوشهر خاطر نشان کرد: اولویت واگذاری زمین در استان، خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، خانواده شهدا، نخبگان، اساتید دانشگاه، هنرمندان و … است.

محمدی زاده تصریح کرد: رفع مشکلات مسکن خانواده‌های شاهد و ایثارگر از اولویت‌های مدیریت استان به شمار می‌رود و با همکاری بنیاد شهید و مسئولان ذیربط، این مهم محقق می‌شود.

وی در ارتباط با ارتقای شغلی فرزندان شهدا نیز گفت: فرزندان شهدا استحقاق ارتقا را دارند و از مدیران انتظار دارم ساز و کار لازم برای تحقق این مساله را با رعایت اصل شایسته‌سالاری فراهم کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1366112

مهمترین اخبار ایران و جهان: