نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 14:03

آخرین وضعیت استخدام 860 نفر درسازمان منابع طبیعی

مدیر کل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور توضیحاتی را در رابطه با استخدام 860 پذیرفته آزمون استخدامی ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ابوالفضل معینی نژادمدیر کل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری در حاشیه گردهمایی روسای امور اداری ادارات کل منابع طبیعی و آبخیزداری منطقه ۳ کشور اعلام کرد: کمک‌های معیشتی و رفاهی همکاران تقویت می‌شود و در جهت رفاه درمانی همکاران، سازمان طی قراردادی بیش از ۵۰ درصد هزینه‌های درمانی را پوشش می‌دهد.

معینی‌نژاد  تأکید کرد: در این گردهمایی آخرین مباحث امور اداری و پشتیبانی بررسی و تبادل نظر و جمع‌بندی می‌شود تا تصمیمات بهتری گرفته شود.

وی همچنین تأکید کرد: حدود ۱۵۰۰ نفر نیز طی سال گذشته و امسال در قالب تبدیل وضعیت ایثارگران، استخدام رسمی شدند.

مدیر کل دفتر امور اداری سازمان در ادامه سیاست‌های کلان سازمان در حوزه پشتیبانی را تجهیز و تکمیل مأمورسراها عنوان کرد و گفت: برای رفاه حال همکاران سازمان کمک شایانی برای تجهیز و تکمیل مأمورسراها خواهد شد تا بخشی از مشکلات این بخش مرتفع شود.

مدیر کل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با اشاره به کمبود نیروی انسانی در سازمان تصریح کرد: سهمیه استخدام ۸۶۰ نفر که سال ۱۴۰۰ داده شده بود، آخرین مراحل جذب و بکارگیری را طی می کند تا بخشی از این کمبود نیروی انسانی برطرف شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1433912

مهمترین اخبار ایران و جهان: