نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 13:55

شعار زن، زندگی، ازادی اهانت به ساحت مقدس زن است

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: سال گذشته افرادی با سر دادن شعار زن، زندگی، آزادی به ساحت مقدس زنان اهانت و جسارت کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور پیش لز ظهر امروز در همایش منطقه‌ای نقش مبلغان در توسعه فرهنگ حجاب و عفاف که در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، به ضرورت حجاب و عفاف پرداخت و افزود: سال گذشته افرادی با سر دادن شعار زن، زندگی، آزادی به ساحت مقدس زنان اهانت و جسارت کردند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور به جدال بین افراد موافق و مخالف حجاب و عفاف گریزی زد و اضافه کرد: این جدال در سالیان گذشته همواره میان مردم وجود داشته اما در سال گذشته به وفور این شعار شنیده و بی حجابی برخی هم به نمایش گذاشته شد. 

عسکری به بیان راهکارهایی برای جلوگیری از سوءاستفاده معاندین از حوادثی مانند اتفاقات سال گذشته پرداخت و به نقش زنان در توسعه فرهنگی اشاره کرد و گفت: یکی از بهترین راهکارها گفت‌وگو با مدعیان زن، زندگی و آزادی و دعوت آن‌ها به جلسات و همایش‌های علمی و ارزش نهادن به جایگاه والای زنان است که باید مورد بحث قرار گیرد.

به گفته این مقام مسوول، حساب گفت‌وگو از قدرت جداست و قاعده او بر دیگری حاکم نیست توجه به این مولفه امری ضروری است. 

وی گفت: گفت‌وگو فضا را آرام، تعدیل و تلطیف می‌کند و معترض واقعی را توجیه و به عقب می‌راند در واقع در این نشست‌ها مشخص می‌شود که لیدران زن، زندگی و آزادی هدف اصلیشان زنان نیست، بلکه در صدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و متاسفانه برخی از مردم، نا آگاهانه گوش به فرمان رسالت این افراد می‌شوند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خاطرنشان کرد: با گفت‌وگو کردن سیاست تفاوت و تکثر نیز ظهور پیدا می‌کند و نگاه‌های دیگر در چارچوب‌هایی مشخص برتابیده می‌شود، لذا در عرصه گفت‌وگو سخنان دو طرف‌ شنیده می‌شود.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520156

مهمترین اخبار ایران و جهان: