نیوز سیتی!
03 خرداد 1402 - 11:00

خانواده شهید تازه تفحص شده در اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت

اردبیل- مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل گفت: خانواده شهید تازه تفحص شده «صفر رجبی» در سالروز آزادسازی خرمشهر مورد تجلیل قرار گرفت.

مصطفی آمون در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به تکریم خانواده شهدا در سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: خانواده شهید تازه تفحص شده «صفر رجبی» در سالروز آزادسازی خرمشهر در روستای سلطان آباد مورد تجلیل قرار گرفت.

وی با بیان اینکه کاروان «سفیران کریمه» شامل خادمان و پرچم حرم حضرت معصومه (س) نیز در این آئین حضور داشتند و از مقام آن شهید والامقام تکریم کردند، گفت: شهید والامقام متولد ۱۳۰۸ در «روستای سلطان آباد» بود که با لبیک به ندای امام خمینی (ره) در سن ۵۲ سالگی عازم جبهه‌های جنگ تحمیلی شد و در ۲۳ فروردین سال ۶۲ در «عملیات والفجر یک» در منطقه «شرهانی» به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اردبیل بیان کرد: پیکر این شهید پس از ۴۰ سال در اردیبهشت ماه سال جاری شناسایی و طی روزهای گذشته با برگشت به زادگاهش در روستای سلطان آباد به خاک سپرده شد.

خانواده شهید تازه تفحص شده در اردبیل مورد تجلیل قرار گرفت

آمون خاطرنشان کرد: قرائت فاتحه به روح پرفتوح شهدا، زمزمه دعای فرج، مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و زیارت پرچم حرم حضرت معصومه (س) و توزیع نمک متبرکی آستان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

وی افزود: در این مراسم مدیرکل دادگستری استان، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل و فرماندهان نظامی و انتظامی استان حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1234856

مهمترین اخبار ایران و جهان: