نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 18:37

نصرت الهی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی مشهود است

سنندج- دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی گفت: نصرت الهی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی مشهود بوده و مسیر پیامبر اکرم (ص) همواره مورد توجه ماست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان روز چهارشنبه در یادواره شهدای روحانی ماه رمضان کردستان در سنندج، اظهار کرد: جامعه بشری به واسطه پیامبر اکرم (ص) از دره جهالت به قله سعادت رسید و امام راحل نیز در عصر حاضر ناجی امت اسلام بود تا جایی که دشمنان ایران و اسلام نیز اذعان دارند که ایشان عامل بزرگ قیام علیه استبداد و استکبار بود.

وی افزود: جبهه شرک و کفر هیچگاه در پردیس دوستی ما قرار نمی‌گیرند و رابطه بین ما و آنها اصلاح نخواهد شد.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی با بیان اینکه کردستان منزلگاه شهیدان، قرارگاه شاهدان و قدمگاه مجاهدانی است که خون را دادند ولی یک وجب خاک ندادند.

وی افزود: مسیر پیامبر اکرم (ص) همواره مورد توجه ماست و مقام پاسداری از این مسیر را روحانیون و علما و همه مسلمانان بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام لطفیان خاطرنشان کرد: مردم کردستان ادعای محبت به خدا را در پیروی از پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: تقوا، پرهیزگاری و ایمان نظری و عملی در کارنامه مردم کردستان کاملاً مشهود است و خداوند سهم ویژه‌ای از رحمت بی انتهای خود را برای چنین مردمی در نظر می‌گیرد چرا که جامعه ایمانی با نور خدا هدایت می‌شود.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی اظهار داشت: در سال‌های دور تکه‌هایی از ایران جدا شد و قراردادهای ننگینی در ذهن تاریخ مانده است ولی در دوران دفاع مقدس با وجود همکاری چندین کشور با رژیم بعث، یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه شخصیت‌های بلندی در مقام اطاعت و اجابت خوش درخشیده و مسیری را انتخاب کردند که اندیشه شهادت، اندیشه امامت امت، وحدت و خیرخواهی به وسعت جامعه بشری است.

وی افزود: در پیروی از راهبرد وحدت، شهدا نقش‌آفرین بوده و هستند که با کسب معرفت در راه دفاع از دین خدا از جان خود گذشتند؛ همچنان که شهیدان شیخ‌الاسلام و برهان عالی، چهره حق و باطل را با خون خود از هم تفکیک کردند.

دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی خاطرنشان کرد: نصرت الهی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی مشهود است و جبهه اسلامی در قلب سرزمین‌های اسلامی پرچم پرافتخار اسلام را به اهتزاز در

می‌آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1160256

مهمترین اخبار ایران و جهان: