نیوز سیتی!
27 خرداد 1402 - 12:24

زنگ خطر برای میزبان یورو ۲۰۲۴ به صدا درآمد

تیم ملی آلمان با توجه به کسب نتایج ضعیف اخیر، کار سختی در مسابقات جام ملت‌های اروپا پیش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال آلمان جمعه شب و در دیداری دوستانه، با یک گل مغلوب لهستان شد تا در فاصله کمتر از یک سال تا میزبانی از مسابقات یورو ۲۰۲۴، نتایج ناامیدکننده آن ادامه داشته باشد.

«جاکوب کیویوری» با ضربه سر خود، باعث پیروزی لهستان در ورزشگاه ملی ورشو شد و دومین پیروزی عقاب‌ها مقابل آلمان در طول ۹۰ سال گذشته را رقم زد. آلمان حالا از ۱۰ بازی گذشته خود در تمامی مسابقات، فقط سه بار با برد از زمین مسابقه خارج شده است.

خبرگزاری رویترز نوشته مانشافت که چهار بار سابقه قهرمانی در جام‌های جهانی را دارد، در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از تعطیلات تابستانی، هفته آینده به مصاف کلمبیا خواهد رفت.

«هانسی فلیک» سرمربی تیم ملی آلمان اکنون کمتر از یک سال فرصت دارد تا تیم خود را برای رقابت بر سر کسب مقام قهرمانی جام ملت‌های اروپا در خاک خودی آماده کند.

آلمانی‌ها پس از نمایش ناامیدکننده در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و حذف از مرحله گروهی، هنوز نتوانسته‌اند به فرم ایده‌آل گذشته خود بازگردند و در چهار بازی گذشته خود پس از پایان جام جهانی، تنها یک پیروزی مقابل پرو کسب کرده‌اند.

فلیک پس از شکست تیمش مقابل لهستان، به خبرنگاران گفت: «هنوز راه طولانی برای ما باقی مانده و زمان کافی در اختیار داریم. من به راهی که باید برویم، کاملاً اطمینان دارم. ما تیم کارآمدی را خواهیم داشت و بازیکنان آماده انجام آن هستند».

 

آلمانی‌ها پس از دریافت گل از لهستان در دقیقه ۳۱ بازی، موقعیت‌هایی را برای گلزنی داشتند اما موفق نشدند دروازه «وویشک شزنی» دروازه‌‌بان حریف که در تیم یوونتوس حضور دارد را باز کنند.

شاگردان فلیک در بازی دوستانه گذشته خود و در حالی که با نتیجه سه بر یک از اوکراین عقب بودند، به بازی برگشتند و با ۲ گل دیرهنگام خود، از شکست فرار کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1290256

مهمترین اخبار ایران و جهان: