نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 18:56

اصول فرماندهی و مدیریت در ارتش بر مبنای ولایت محوری است

کرمان- فرمانده قرارگاه منطقه ای نزاجا گفت: اصول فرماندهی و مدیریت در ارتش بر مبنای شعارهای سه گانه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری شکل گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندهان یگان‌های زمینی ارتش در منطقه کرمان ظهر یکشنبه به مناسبت هفته قوه قضائیه با مسئولین قضائی استان کرمان دیدار کردند.

امیر سرتیپ دوم امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا و ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور در این دیدار از خدمات ارزنده دستگاه قضائی استان کرمان تجلیل کرد.

وی ضمن بیان این موضوع که یکی از حوزه‌های کاری مرتبط بین ارتش و دستگاه قضائی، موضوع عدالت و عدالت گستری است، عنوان کرد: اصول فرماندهی و مدیریت در ارتش بر مبنای شعارهای سه گانه ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری شکل گرفته است و تمامی برنامه‌ها مبتنی بر این سه اصل پیش می‌رود.

ارشد نظامی آجا در جنوب شرق کشور تاکید کرد: اینکه امروز ارتش و سایر نیروهای مسلح کشور در این حد از بازدارندگی و اقتدار قرار دارند، در سایه عمل سریع و بسیار دقیق به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی ادامه داد: درحوزه عدالت محوری تلاش داریم همه امکانات با استفاده از بحث عدالت در بین نیروها توزیع شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مقتدر است

رئیس کل دادگستری استان کرمان طی سخنانی گفت: نیروهای مسلح و مقتدر کشور در کنار اقتدار خود؛ ولایی بودن، ایمان، مکتبی بودن و مردمی بودن را دارا هستند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی ضمن تاکید بر این مطلب که ابراز همدردی نیروی مسلح کشور با مردم بسیار ارزشمند است که نمونه‌ای در دنیا ندارد، اظهارداشت: نیروهای مسلح کشور در کنار اقتدار خود در تأمین امنیت کشور و منطقه، ظرفیت‌های بسیار بالایی دارند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مقتدر است و بر این مبنا هرگونه اقدامی علیه امنیت کشور را با پاسخی بازدارنده روبرو می‌کنند.

وی تاکید کرد: امیدواریم خداوند به همه ما توفیق خدمت سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محقق سازد و هر کدام از ما در هر جایگاهی، سرباز ولایت باشیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1308812

مهمترین اخبار ایران و جهان: