نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 21:17

کتیبه هیئت هنر و رسانه استان قم رونمایی شد

کتیبه هیئت هنر و رسانه استان قم با موضوع «بانوان عاشورایی» با حضور جمعی از مادران شهدا، مسئولان استانی و اهالی هنر و رسانه قم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیین رونمایی از کتیبه هیئت هنر و رسانه استان قم با موضوع «بانوان عاشورایی» اثری از مسعود نجابتی، عصر امروز با حضور مسئولان استانی و اهالی هنر و رسانه در مجتمع آموزشی هدایت قم برگزار شد.

مسعود نجابتی طراح گرافیک در این مراسم عنوان کرد: موضوع جلسات امسال هیئت هنر و رسانه «بانوان عاشورایی» است و این بانوان کسانی بودند که یا در متن حادثه عاشورا حضور داشتند و یا پس از واقعه عاشورا نقش آفرینی کرده‌اند.

وی ابراز کرد: امسال در مراسمات هیئت هنر و رسانه، به بازخوانی حضور عظیم زنان در جریان عاشورا خواهیم پرداخت و ضرورت دارد تا هنرمندان و اهالی رسانه در این خصوص همچون گذشته، نقش‌آفرینی کنند.

این هنرمند پیشکسوت گفت: حجاب و عفاف تنها مسأله امروز جامعه نیست و از توطئه رضاخان پهلوی تا به امروز ادامه داشته و با توجه به مباحث روز جامعه، از هیئت هنر و رسانه انتظار می‌رود که در این خصوص نیز برنامه‌های متفاوت و موثری را برگزار کند.

در این مراسم از مادران معظم شهیدان مهدی زاهدلویی، حسین مالکی نژاد، مهدی ایمانی و حسن مختارزاده، با اهدای تابلو کتیبه هیئت هنر و رسانه و تبرکی حرم مطهر سیدالشهداء(ع) تقدیر شد.

گفتنی است اجرای گروه موزیک سپاه قم، شعرخوانی «سیدمحمدجواد شرافت» و  مرثیه‌سرایی «حسن مالکی نژاد» نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

پایان پیام/78038

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417153

مهمترین اخبار ایران و جهان: