نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 12:18

رشد 870 درصدی جذب داوطلب در هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: 6 ماهه نخست سال جاری آمار جذب داوطلبان هلال احمر این استان به رشد 870 درصدی رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از  زنجان، حکمت‌الله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گسترش فرهنگ داوطلبی در دنیا و حضور همه‌جانبه داوطلبان که بدون منت و چشمداشت مادی با هلال احمر همکاری می‌کنند تأثیر مهمی در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دارد. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان تأکید کرد: حضور داوطلبان در سنین مختلف در فعالیت‌های هلال احمر استان زنجان موجب احیای ارزش‌های پاک و باورهای انسانی می‌شود. 
وی گفت: جمعیت هلال احمر فعالیت‌هایی چون تسکین آلام بشری، کمک به همنوع و ترویج صلح و دوستی را به همت داوطلبان این جمعیت انجام می‌دهد. 
هاشمی خاطرنشان کرد: در 6 ماهه نخست سال‌جاری 2 هزار و 189عضو داوطلب بالای ۳۵ سال جذب هلال احمر شده‌اند که این عدد در مدت مشابه سال گذشته 251 نفر بود. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از همه خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان زنجان دعوت کرد، با مراجعه به شعب هلال احمر این استان در شهرستان‌ها عضویت خود را در این نهاد مردمی ثبت و در فعالیت‌های بشردوستانه با این مجموعه همکاری کنند. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقه‌مندان برای مشارکت در فعالیت‌های عام‌المنفعه نسبت به ثبت‌نام خود می‌توانند به خانه‌های هلال در مناطق شهری و روستایی، شرکت‌ها و واحدهای تولیدی، ادارات، مساجد و کانون‌های دانشجویی و دانش‌آموزی در دانشگاه‌ها و مدارس مراجعه کنند.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546209

مهمترین اخبار ایران و جهان: