نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 14:30

بهره‌برداری از 1.9 هزار میلیارد ریال طرح بهداشتی در کردستان

۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی با ارزش یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال همزمان با سفر رییس جمهور با حضور وزیر بهداشت و درمان در کردستان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، وزیر بهداشت و درمان ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در شهرهای مختلف کردستان به ارزش بیش از یک هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال را افتتاح کرد.

راه‌اندازی آنژیوگرافی دوم و بخش توموتراپی بیمارستان توحید سنندج، توسعه اتاق های عمل و راه اندازی بخش MRI بیمارستان شهید بهشتی قروه و افتتاح چندین باب خانه بهداشت، پایگاه سلامت، مرکز جامع سلامت و آزمایشگاه از پروژه هایی است که در این سفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

بازدید از بیمارستان شهدای دهگلان، پردیس و پروژه‌های ساخت دانشکده‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان و همچنین نشست هیئت رئیسه این دانشگاه با وزیر و معاونین وزارت بهداشت به منظور بررسی توانمندی‌ها و مشکلات سلامت این استان از دیگر برنامه‌های این سفر ۲ روزه است.

عین اللهی امروز همچنین با سفر به قروه از مرکز ام آر آی بیمارستان شهید بهشتی این شهر با ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار بهره‌برداری کرد و برای نصب و راه‌اندازی این دستگاه نیز ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

امروز همچنین طرح توسعه اتاق عمل این بیمارستان هم با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در زمینی به مساحت ۲۱۰ مترمربع با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی کردستان افتتاح شد.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558809

مهمترین اخبار ایران و جهان: