نیوز سیتی!
21 دی 1402 - 09:18

پاکسازی پارک‌های اصفهان از وجود معتادان متجاهر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان گفت: با اجرای طرح آرامش 65 معتاد متجاهر از داخل پارک‌ها و تفرجگاه‌های عمومی استان جمع آوری شدند.

 احمد نکیبخت، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: طرح آرامش با هدف پاکسازی پارک‌ها و تفرجگاه‌های اصفهان از وجود خرده‌فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در ۲۴ ساعت گذشته به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان ۱۰ خرده فروش مواد را دستگیر و تحویل مرجع قضائی داده و ۶۵ نفر از معتادان متجاهر را نیز جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل کردند.

نیکبخت با بیان اینکه اجرای این طرح با استقبال شهروندان مواجه شده و موجی از پیام‌های تقدیر و تشکر آنان را در پی داشت، گفت: مردم استان مطمئن باشند که پلیس در برخورد با قاچاقچیان، خرده‌فروشان و جمع آوری معتادان از سطح شهر مصمم است و طرح آرامش را به منظور ارتقا امنیت اجتماعی و آرامش بیشتر شهروندان با قدرت ادامه می‌دهد.  

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهیم گزارش‌های  خود در خصوص محل‌های خرید و فروش و مصرف مواد مخدر را از طریق تماس با شماره ۲۱۸۲۵۴۶۲ ستاد خبری پلیس مبارزه مواد مخدراستان اصفهان در اختیار ماموران این پلیس قرار دهند تا اقدامات قانونی در اسرع وقت صورت گیرد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1633953

مهمترین اخبار ایران و جهان: