نیوز سیتی!
29 دی 1402 - 16:36

مردم با حضور حداکثری در انتخابات معادلات دشمن را به هم خواهند زد

امام جمعه ایلام با بیان اینکه دشمن صهیونیستی و آمریکای جنایتکار تمام توان خود را در جهت کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است، گفت: مردم کشورمان با حضور حداکثری خود پای صندوق های رأی تمام معادلات دشمن را به هم خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، امام جمعه ایلام در خطبه‌های پیش از نماز جمعه امروز ۲۹ دی‌ماه در مصلی شهر ایلام، با تبریک فرا رسیدن ایام فرخنده ماه مبارک رجب اظهار گفت: امیدوارم خداوند متعال تبعیت از راه ائمه اطهار و توفیق بهره‌مندی از برکات این ماه پر خیر و برکت را عیدی همه مومنان قرار دهد.

وی افزود: اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی برای مردم ما خنده‌دار است، مردم ما در ۱۱ اسفند ماه در پای صندوق رای پاسخ محکمی به آن‌ها خواهند داد و تمام معادلات آن‌ها را به هم خواهند زد.

امام جمعه ایلام ادامه داد: حضور مردم در پای صندوق‌های رای و با تشکیل مجلس حداکثری موجب حل مشکلات موجود در جامعه و رفع گره‌های اقتصادی، معیشت و اشتغال خواهد شد.

خطیب نماز جمعه ایلام یادآور شد: مردم مسلمان و مبارز غزه با صبر خود به دشمن صهیونیستی و آمریکا فهمانند که زمان تحمیل اراده‌ی آن‌ها تمام شده است، اکنون حتی با پیشرفته‌ترین بمب‌ها و موشک‌ها، کشتن زنان و کودکان و با تخریب دانشگاه، کتابخانه، مدرسه مدرک مظلوم غزه را مغلوب اراده‌ی خود کنند.

وی در ادامه با اشاره به عقب‌نشینی قوی‌ترین تیپ‌های آنها از خطوط مقدم نبرد و اعلام ترک شمال غزه نشان از ضعف و ناتوانی آنها است، خاطرنشان کرد: شرایطی برای آنها بوجود آمده است که جز تسلیم شدن در برابر مردم غزه هیچ راهی ندارند.

وی در ادامه به اعتراف نیروهای باتجربه ی آنها مبنی بر شکست در برابر عملیات غزه، گفت: آن‌ها با اعلام خود خواستار تسلیم و  شکست برای کمتر شدن آمار تلفات شده اند و طبق گفته خودشان، به هیچ یک از اهداف از پیش تعیین شده نخواهند رسید.

امام جمعه ایلام به حمایت مردم یمن از غزه نیز اشاره داشت و گفت: سازمان بین‌الملل که دم از حقوق بشر، عدالت و انسانیت می زنند، باید از اقدام مردم شجاع یمن پشتیبانی می‌کردند.

وی به اعلام انصارالله مبنی بر هدف قرار دادن کشتی‌های مقصد اسرائیل اشاره داشت و گفت: با انجام این اقدام توسط انصارالله، آمریکا با ورود ناشیانه خود برای ایجاد ناامنی در جهان اقدام کرد، که نتیجه‌ی آن هدف قرار گرفتن کشتی‌های آمریکا شده است و هیچ غلطی هم نمی‌تواند بکند.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1642809

مهمترین اخبار ایران و جهان: