نیوز سیتی!
16 بهمن 1402 - 03:21

افزایش ظرفیت اقامت گردشگران در مازندران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: با بهره‌برداری ۱۵ واحد هتل آپارتمان و اقامتگاه در دهه فجر امسال، به ظرفیت اقامتی مسافران در استان افزوده شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسین ایزدی شب گذشته در جمع خبرنگاران، با اشاره به بهره‌برداری ۱۵ واحد هتل آپارتمان و اقامتگاه در دهه فجر امسال، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ۴۰۰ تخت به ظرفیت اقامتی مسافران در استان اضافه شد.

وی گفت:‌ بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر ظرفیت اقامتگاه‌های رسمی در قالب هتل، متل، هتل آپارتمان، مسافرخانه و بوم‌گردی برای خدمات‌رسانی به مسافران در این استان وجود دارد که با بهره‌برداری از ۲ هتل آپارتمان و ۱۳ اقامتگاه بوم گردی در دهه فجر امسال ۴۰۰ تخت جدید به مجموع تخت های اقامتی اضافه شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران خاطرنشان کرد:‌ امیدواریم با افزایش فضای رسمی و تعریف شده اقامتی در استان و همچنین ارتقای سطح خدمات این تاسیسات گردشگری شاهد کاهش قابل ملاحظه استفاده گردشگران از واحدهای غیرمجاز گردشگری باشیم.

ایزدی افزود:‌ در ایام الله دهه فجر امسال ۲۴ طرح گردشگری با بیش از ۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در مازندران به بهره‌برداری می‌رسد و با بهره‌برداری از این طرح ها، ۶۴ فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660909

مهمترین اخبار ایران و جهان: