نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 00:21

تیم هندبال نوجوانان ایران برابر عربستان شکست خورد

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران اولین دیدار خود در مرحله یک هشتم نهایی را با شکست مقابل تیم عربستان پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین دیدار از مرحله دوم و جدول یک هشتم نهایی دهمین دوره رقابت های هندبال قهرمانی نوجوانان جهان در کرواسی، دوشنبه شب ۱۶ مردادماه با شکست تیم تیم کشورمان برابر تیم عربستان با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ پیگیری شد.

تیم هندبال نوجوانان کشورمان که به عنوان تیم نخست از مرحله مقدماتی به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده در این مرحله با تیم های آلمان و عربستان و جزایر فارو همگروه است.

در اولین مسابقه این مرحله، شاگردان رحیمی زاده نیمه اول را برابر تیم عربستان با نتیجه ۱۴ بر ۱۰ به پایان رساند و در حالیکه تا ده دقیقه نیمه دوم هم با چهار گل از هم قاره ای خود در آسیا جلو بود با اشتباهات فردی بچه ها و تغییر تاکتیک تیم عربستان بازی به تساوی رسید. هندبالیست های زیر ۱۹ سال ایران در این نیمه بیش از هفت دقیقه گلی را وارد دروازه عربستان نکردند تا این تیم از این فرصت برای تساوی بهره ببرد. در نهایت در ده دقیقه آخر عربستانی ها اختلاف را به دو و در نهایت سه گل رسانده و با نتیجه ۲۹ بر ۲۶ تیم ایران را شکست دادند.

با توجه به هم گروهی تیم ایران با جزایر فارو در مرحله گروهی، دو امتیاز حاصل از برد تیم هندبال کشورمان در جدول محاسبه شده و هم اکنون ایران ۲ امتیاز و یک برد و باخت در جدول دارد و باید برای صعود تنها به فکر پیروزی برابر تیم آلمان بیاندیشد.

تیم عربستان در مرحله گروهی ۳۷ بر ۲۶ برابر آلمان شکست خورده بود و تیم ایران هم ۲۹ بر ۲۷ جزایر فارو را از پیش رو برداشته است. تیم جزایر فارو تیم آلمان در مسابقه اول مرحله دوم ۲۸ بر ۳۰ شکست داده و با احتساب نتیجه امروز، تیم ایران برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی و رسیدن به جمع هشت تیم برتر تنها باید به فکر پیروزی برابر تیم آلمان باشد.

هندبالیست های کشورمان سه شنبه شب ۱۷ مردادماه ساعت ۲۰:۳۰ به مصاف تیم آلمان خواهند رفت.

گفتنی است در صورت قطعی شدن صعود تیم ملی هندبال نوجوانان کشورمان به مرحله یک چهارم نهایی، حریف دور بعد هندبالیست‌های کشورمان از گروه دوم یک هشتم و از بین تیم‌های اسپانیا، برزیل، مصر و جمهوری چک خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431358

مهمترین اخبار ایران و جهان: