نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 15:23

مبارزه با صهیونیسم از اصول نهضت امام(ره) بوده است

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت:روز قدس یادگار امام خمینی(ره) بوده و به عنوان یک افتخار برای ملت ایران اسلامی است که چنین رهبری پرچم‌دار نهضت ماست و از سال ۴۲ یکی از اصول حضرت امام(ره)، مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام سید صادق طباطبایی‌نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی در سخنرانی راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس یادگار امام خمینی(ره) بوده و به عنوان یک افتخار برای ملت ایران اسلامی است که چنین رهبری پرچم‌دار نهضت ماست و از سال ۴۲ یکی از اصول حضرت امام(ره)، مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی بوده است.

وی با بیان اینکه بیت‌المقدس قبله اول مسلمانان است، افزود: این مسجد برای مسلمانان مقدس است چرا که قبله اول مسلمانان بوده و مورد توجه قرآن کریم قرار دارد همچنین سال‌ها پیامبر به سمت این مسجد نماز می‌خواندند.

طباطبایی‌نژاد تصریح کرد: مهم‌ترین نکته در خصوص اینکه باید در مقابل صهیونیسم به پا خیزیم این است که امام خمینی(ره) رژیم صهیونیستی را یک غده سرطانی می‌دانستند بنابراین ماهیت این رژیم غاصب به‌گونه‌ای است که اگر آن را رها کنیم، گسترش پیدا می‌کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز با ابتکار عمل کسانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حمله‌های جبهه مقاومت به رژیم صهیونیستی صورت گرفته و این شهید بزرگوار عمر خود را در جبهه‌های جنگ لبنان، فلسطین، غزه و سوریه گذراند تا هدف امام راحل را به سرانجام برساند.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی کشورهای اسلامی امروزه رژیم صهیونیستی است و رهبر انقلاب نیز در سخنرانی اخیر خود فرمودند که ما می‌گفتیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما می‌بینیم گویا خود این رژیم صهیونیستی برای نابودی بیشتر عجله دارد.

طباطبایی‌نژاد یادآور شد: امیدواریم هرچه سریع‌تر شجره خبیثه صهیونیسم و استکبار جهانی نابود شود و این سایه شوم از سر کشورهای اسلامی و ملت‌های مسلمان برداشته شود.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1148158

مهمترین اخبار ایران و جهان: