نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 18:10

آغاز ساخت۱۹هزار واحد مسکن ملی در زنجان

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از آغاز ساخت ۱۹هزار واحد مسکن ملی در استان خبر داد و گفت: بخش اعظم این واحدها در شهر زنجان در حال احداث است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ساخت ۱۹ هزار واحد مسکونی در قالب پروژه نهضت ملی مسکن در استان زنجان آغاز شده است، اظهار کرد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در شهر زنجان در حال اجرا است. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ابراز کرد: بیشترین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان در دست ساخت است و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی هم دارند. 
وی به میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اشاره کرد و گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است. 
اسماعیلی با اشاره به اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به اجرای سریع پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار تاکید دارد، گفت: من از متقاضیان نهضت ملی مسکن که با وجود همه مشکلات اقتصادی در تکمیل آورده نهایی خود در پروژه، با اداره کل راه و شهرسازی استان همکاری می‌کنند تشکر و قدر دانی می‌کنم.
اسماعیلی به وضعیت پروژه M۲ در سایت کوی زنگان در شرق زنجان اشاره کرد و گفت: این پروژه در سه زون با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۸ درصد،۶۳ درصد و ۶۰ درصد در دست ساخت است و در فازهای مختلف به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تاکید کرد: بخشی از پروژه  M۲ در سایت کوی زنگان در شهر زنجان تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573414

مهمترین اخبار ایران و جهان: