نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 16:53

درگیری توئیتری صهیونیست‌ها درباره مذاکرات هسته‌ای

نخست وزیر فعلی و پیشین رژیم صهیونیستی درباره گفتگوهای اخیر در موضوع هسته‌ای ایران، به اتهام‌زنی علیه یکدیگر پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه اسپوتنیک، «یائیر لاپید» رهبر مخالفان و نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی صبح امروز در توئیتی نوشت: امضای توافق جدید میان تهران و واشنگتن درباره موضوع هسته‌ای، شکستی بزرگ برای کابینه نتانیاهو محسوب می‌شود.

وی نتانیاهو را متهم کرد که با اهتمام بیش از حد به طرح اصلاحات قضایی، در موضوع هماهنگی با دولت آمریکا در ارتباط با موضوع هسته‌ای ایران، کوتاهی کرده است.

لاپید از نتانیاهو خواست که ضمن لغو طرح جنجالی اصلاحات قضایی، فورا به واشنگتن سفر کرده و مانع شکل‌گیری هر گونه توافق میان ایران و آمریکا شود.

در واکنش به این اظهارات، حزب لیکود به ریاست نتانیاهو با صدور بیانیه‌ای عنوان کرد که لاپید از تاییدکنندگان اصلی توافق هسته‌ای در سال ۲۰۱۵ بوده است.

حزب لیکود تاکید کرده که این نتانیاهو بوده که در سال ۲۰۱۸ دونالد ترامپ رئیس‌جمهور وقت آمریکا را مجاب به خروج از توافق هسته‌ای کرده است.

حزب نتانیاهو همچنین این مساله را نیز یادآوری کرده لاپید همان شخصیتی است که از واگذاری میادین گازی دریای مدیترانه به حزب‌الله لبنان استقبال کرده بود.

این در حالی است که صبح امروز روزنامه هاآرتص در گزارشی اعلام کرده بود: آمریکا جزئیات گفتگوها در زمینه موضوع هسته‌ای ایران را به اطلاع تل‌آویو رسانده و اسرائیلی‌ها در این دور خواهان شکست مذاکرات نیستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1288758

مهمترین اخبار ایران و جهان: