نیوز سیتی!
02 تیر 1402 - 17:19

حضور مدیران در میدان امید را در دل مردم زنده نگهداشته است

بوشهر - امام جمعه شبانکاره گفت: حضور میدانی مدیران امید را در دل مردم زنده نگهداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد پردل در خطبه‌های نماز جمعه شبانکاره ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده دشتستان اظهار داشت: حضور مسئولان کشوری در شهرستان دشتستان و منطقه شبانکاره کار بسیار بزرگی است و نماینده دشتستان در سیاست خارجی و خدمت رسانی به مردم حوزه انتخابیه به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه بررسی میدانی مشکلات توسط مدیران شرکت آبفا کشور نشان دهنده توجه به مطالبات مردم منطقه شبانکاره است، گفت: مواد مخدر یک بلای عظیم است که متأسفانه گریبان گیر خانواده‌ها شده است و کانون گرم خانواده را از هم متلاشی کرده است.

خطیب نماز جمعه شبانکاره تصریح کرد: کشور ما ۳ هزار و ۸۵۰ شهید و ۱۲ هزار و ۵۰۰ جانباز در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است و این نشان از آمار بالای اعتیاد در بین نوجوانان و جوانان است که نگران کننده و تأسف بار است. این یک معضل اجتماعی است و برای ریشه کن کردن آن باید همه کمک کنند تا آینده جوانان و نوجوانان ما به واسطه مواد مخدر خراب نشود.

امام جمعه شبانکاره با اشاره به اینکه اگر قانون ملاک باشد عدالت تأمین خواهد شد، عنوان کرد: عوامل شهادت آیت اله بهشتی معتقد بودند که در اثر کشتار مسؤولان عالی رتبه، اوضاع کشور بهم می‌ریزد و انقلاب اسلامی از بین خواهد رفت ولی به کوری چشم دشمن، انقلاب ما پایدارتر شد و هیچگونه تزلزلی در ارکان نظام به وجود نیامد. حالا هم در آلبانی پلیس به کمپ منافقین حمله کرده و کاسه کوزه این خونخواران و خون ریزان را به هم ریخته این‌ها باید به زباله دان تاریخ بپیوندند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1303958

مهمترین اخبار ایران و جهان: