نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 16:46

پیگیری دغدغه‌های تامین انرژی صاحبان صنایع در زنجان

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان از پیگیری دغدغه‌های تامین انرژی صاحبان صنایع استان خبر داد و گفت: کمیسیون صنعت نیز در دوره جدید پیگیر حل مشکلات فعالان صنعت استان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، نخستین جلسه کمیسیون صنعت اتاق با حضور مدیران عامل و فعالان بخش خصوصی و همچنین روسا و مدیران دستگاه‌های اداری استان در محل سالن جلسات شهید شهریاری برگزار شد.

 ایرج افشارنیا، رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان در ابتدای این جلسه با اشاره به اینکه اتاق خانه همه فعالان اقتصادی بوده و کمیسیون صنعت نیز در دوره جدید پیگیر حل مشکلات فعالان صنعت استان خواهد بود، اظهار کرد: سالیان متمادی است که به دلیل اهمیت موضوعات اقتصادی که در همه دنیا نیز یکی از شاخصه‌های اقتدار و توسعه هر کشوری به شمار می‌رود، رهبری معظم انقلاب نیز شعارهای سال را بر اساس مولفه‌های اقتصادی اعلام می‌دارند که اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست.

رئیس کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی زنجان ادامه داد: با توجه به این مهم، توسعه و رشد اقتصادی مگر با حضور قوی و قدرتمند بخش خصوصی در همه زمینه‌های اقتصادی که بتوانند با همه ارکان حکومتی و دولتی با یک تعامل سازنده مشکلات پیش روی اقتصاد و صنعت را حل و فصل نماید، محقق نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی با تعامل سازنده خود به دنبال رشد اقتصادی و توسعه آن در استان خواهد بود، افزود: یکی از پارامترهای مهم رشد تولید و اقتصاد، تامین انرژی واحدهای تولیدی است که به همین دلیل نخستین جلسه کمیسیون صنعت به این مبحث مهم اختصاص یافته است.

افشارنیا با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم صاحبان صنایع و فعالان بخش خصوصی استان زنجان مبحث تامین انرژی واحدهای تولیدی است، تصریح کرد: از این رو با دعوت از مدیران و روسای شرکت‌های برق منطقه‌ای و توزیع برق استان زنجان در نظر داریم با یک تعامل سازنده با کمترین آسیب از پیک بار مصرف برق در ماه های پیش رو عبور کنیم.

 در ادامه این جلسه گزارشی از مصرف برق استان زنجان در بخش‌های مختلف از سوی شرکت توزیع نیروی برق ارائه و برنامه مدیریت مصرف برق در ماه‌های پیش رو تشریح شد که فعالان اقتصادی در بخشهای مختلف هریک نظرات و پیشنهادات و موارد خود را ارائه و مطرح کردند که مورد بحث و تبادل نظر اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1283258

مهمترین اخبار ایران و جهان: