نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 10:08

کشف 4 کیلو هروئین در یک خودرو در اراک

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی از شناسایی و دستگیری یک نفر توزیع کننده مواد مخدر صنعتی و کشف 4 کیلو گرم هروئین در اراک خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از پلیس، نورالدین ناظمی بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی  روز گذشته در تحقیقاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر صنعتی توسط یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواری به سمت اراک مطلع شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 

وی در ادامه افزود: با حضور مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی در محور مذکور خودروی مواد فروش در اطراف اراک شناسایی و با اقدام به موقع پلیس توقیف شد. 

ناظمی با اشاره به دستگیری توزیع کننده مواد مخدر صنعتی در این عملیات اظهار داشت: در بازرسی از خودرو 4 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه‌ای در آن جاساز شده بود کشف شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان مرکزی  با اشاره اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد بر عزم جدی پلیس در مقابله با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659858

مهمترین اخبار ایران و جهان: