نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 20:27

شهادت ۲۸ فلسطینی در ماه جولای گذشته

در نتیجه ۳۰۹۹ مورد هجوم نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به کرانه باختری و قدس در ماه گذشته میلادی، ۲۸ فلسطینی شهید و ۴۲۴ تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مرکز داده‌پردازی فلسطین معطی اعلام کرد که نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در ماه جولای گذشته ۳۰۹۹ بار به فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس یورش بردند و در جریان این حملات ۲۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۴۲۴ تن دیگر زخمی شده‌اند.

از مجموع این ۳۰۹۹ حمله، ۲۸۴ مورد مربوط به تیراندازی شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست به فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس بوده است.

در سوم جولای، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شهر و اردوگاه جنین یورش بردند. در جریان این یورش وحشیانه و بمباران جنین، ۱۲ فلسطینی به شهادت رسیدند و صدها تن دیگر که بیشترشان غیرنظامی بودند زخمی شدند.

طی ماه گذشته میلادی، ۶۴۰ مورد بازداشت فلسطینیان از سوی صهیونیست‌ها در کرانه باختری انجام شد که ۱۰۲ مورد از آن در قدس صورت پذیرفت. رژیم صهیونیستی ۳ تن از اهالی قدس را نیز از خانه خود و از مسجدالاقصی تبعید کرد. از سوی دیگر طی این ماه ۶۵۵۸ شهرک‌نشین صهیونیست مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار دادند.

بر اساس این گزارش رژیم صهیونیستی فعالیت‌های مرتبط با شهرک‌سازی را در جولای گذشته نیز ادامه داده و ۱۸ فعالیت را در این راستا انجام داده است.

نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست در ماه جولای گذشته، ۱۰۸ ساختمان متعلق به فلسطینیان در کرانه باختری را ویران کردند و ۴۶ باب از املاک آنان را مصادره نمودند.

نابلس با ۵۸۶ مورد، جنین با ۴۸۷ مورد و الخلیل با ۳۹۶ مورد یورش، بیشترین آمار حملات وحشیانه از سوی نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در ماه گذشته را به ثبت رسانده‌اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1431171

مهمترین اخبار ایران و جهان: