نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:54

لزوم ارائه آموزش‌های مهارتی برای کودکان بدسرپرست در اردبیل

اردبیل- مدیرکل بهزیستی استان اردبیل گفت: ارائه آموزش های کاربردی و مهارتی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست توسط جهاد دانشگاهی در اردبیل لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد رضایی ظهر یکشنبه در دیدار با سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل با اشاره به توانمندی‌ها و تجارب ارزنده‌ای جهاد دانشگاهی در ارائه آموزش‌های کاربردی اظهار کرد: ارائه آموزش‌های کاربردی و مهارتی برای کودکان بدسرپرست و بی سرپرست توسط جهاد دانشگاهی با هدف امیدبخشی به این قشر لازم و ضروری است.

وی تعامل و ارتباط مداوم بخش‌های غیردولتی و غیرانتفاعی با سازمان را یکی از اولویت‌های اساسی در رفع نیازهای توان خواهان دانست و افزود: ایجاد اشتغال و آموزش مددجویان از جمله موارد قابل توجه در جامعه کنونی است که باید سازمان بهزیستی با همکاری جهاد دانشگاهی هدف‌گذاری‌های انجام یافته در این حوزه را محقق سازند.

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل بیان کرد: استفاده از خدمات پزشکی جهاد دانشگاهی در موارد درمان ناباروری، مشاوره و آزمایش‌های ژنتیک، غربالگری قبل از بارداری برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی و سایر موارد مورد نیاز در حوزه پزشکی برای این اقشار حائز اهمیت است.

رضایی خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی از گذشته همکاری نزدیکی با جهاد دانشگاهی در برگزاری دوره‌های آموزشی، برگزاری آزمون‌های مختلف، انجام طرح‌های پژوهشی و سایر حوزه‌های کاری داشته است و این همکاری به صورت ویژه نیز ادامه خواهد یافت.

حسام رسولی، سرپرست جهاد دانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه هم افزایی بین سازمان‌ها می‌تواند توانمندی‌های آنها را افزایش دهد، گفت: خدمت شایسته به اقشار ضعیف و تحت پوشش سازمان بهزیستی و ایجاد زندگی آبرومندانه برای این قشر نیز جز اهداف جهاد دانشگاهی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428971

مهمترین اخبار ایران و جهان: