نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 08:20

۱۰۰ مرکز بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌غربی ساخته می‌شود

مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: قریب به ۱۰۰ پروژه در دست احداث در استان وجود دارد و تلاش می‌کنیم از ۷۰درصد این پروژه ها تا پایان سال جاری بهره برداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، سعید حسین پور مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: قریب به ۱۰۰ پروژه در دست احداث در استان وجود دارد که تلاش می‌کنیم از ۶۰ تا ۷۰ درصد این پروژه ها تا پایان سال جاری بهره برداری کنیم.

وی با بیان اینکه دانشکده پرستاری سلماس، بوکان، نقده، مهاباد ومیاندوآب قبلا راکد بوده و دانشجو پذیرش نمی‌کردند، افرود: خوشبختانه این دانشکده‌ها وارد چرخه آموزش و پذیرش دانشجو شده‌ و دانشکده‌های پرستاری میاندوآب و مهاباد به دانشکده‌های علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی تبدیل شده‌اند.

حسین پور به اهداف دانشگاه در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: در این حوزه نیز تمام تلاش دانشگاه بر این است تا شاخص تعداد تخت به جمعیت را نزدیک به استاندارد کشوری نماید که تکمیل و تجهیز و افتتاح دو بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر و شهید راثی شاهین‌دژ در سال گذشته در این راستا بوده است.

مدیر توسعه و تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی از افتتاح بیمارستان امام خمینی (ره) نقده و بیمارستان اشنویه تا پایان سالجاری خبر داد و گفت: با افتتاح این دو پروژه شاخص تخت به ازای جمعیت استان نزدیک میانگین کشوری خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593027

مهمترین اخبار ایران و جهان: