نیوز سیتی!
07 آبان 1402 - 20:05

افتتاح طرح‌های عمرانی شهرستان سمیرم با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در جریان سفر به شهرستان سمیرم در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر حنا حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان با ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در شهرستان سمیرم از  سردخانه سیب شهرستان سمیرم و واحدهای شستشو، درجه بندی، بسته بندی، سردخانه و واحد صادرات سیب درختی این شهرستان بازدید کرد.

زینلیان در بازدید از واحد ۲۰ هزار تنی سردخانه سمیرم، اظهار کرد: شهرستان سمیرم از شهرستان‌های با ظرفیت استان است که در بخش کشاورزی و باغات سیب شهرت جهانی دارد.

 وی افزود: این مجموعه در زمینه ذخیره سازی، سرتینگ و صادرات سیب ظرفیت خوبی دارد و به لحاظ نوع فناوری و تکنولوژی که در آن استفاده می‌شود، ویژه و منحصر به فرد است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری عنوان کرد: در زمینه کارآفرینی و اشتغالزایی نیز در این مجموعه اتفاق خوبی افتاده است و مصمم هستیم با توجه به ظرفیت زیادی که این مجموعه در شهرستان دارد توسعه یابد.

در ادامه این سفر زینلیان در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح ۲۱۲ واحدی نهضت ملی مسکن شهر حنا حضور یافت.

گلنگ احداث طرح نهضت ملی مسکن شهر حنا در زمینی بالغ بر ۲۰ هکتار به زمین زده شد که این اراضی شامل ۲۱۲ پلاک زمین می باشد و به ۲۱۲ متقاضی واجد شرایط در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است.

در شهرستان سمیرم بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر برای این طرح ثبت نام کردند که از این تعداد تاکنون ۸۹۶ متقاضی حائز شرایط چهارگانه هستند.

همچنین معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان از برخی مزارع شهرستان سمیرم بازدید کرد وبا مسائل و مشکلات مرتبط با حقابه کشاورزان، آلودگی خاک به دلیل رهاسازی زباله‌ها در طبیعت آشنا شد.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554571

مهمترین اخبار ایران و جهان: