نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 14:24

مجموعه البرز برای اقدامات و برنامه‌های فرهنگی بسیج شوند

گرج- استاندار البرز با بیان اینکه باید برنامه‌های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی برای نوجوانان داشته باشیم، گفت: مجموعه استان البرز برای اقدامات و برنامه‌های فرهنگی بسیج شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر یکشنبه در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، افزود: جهاد تبیین همواره از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و یک فریضه دینی بوده است.

وی ادامه داد: متولیان فرهنگی استان باید با استفاده از تمامی توان ظرفیت موجود در حوزه‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان اقدام کنند.

عبداللهی گفت: تأثیرگذاری اقدامات و برنامه‌های فرهنگی منوط به بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها، بسیج مدیران و متخصصان در سطوح مختلف و شکیبایی و پیگیری مداوم است که باید در استان البرز مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: در شرایط کنونی که دشمنان، نوجوانان و دانش آموزان ما را مورد هدف دسیسه‌های خود قرار داده‌اند باید برای این قشر برنامه‌های متنوع فرهنگی و آگاهی بخشی داشته باشیم.

استاندار البرز گفت: نتیجه بخشی این این قرارگاه در گرو هم اندیشی بیشتر در قالب جلسات مستمر با حضور کارشناسان و مدیران مرتبط است.

وی افزود: تبیین اقدامات صورت گرفته و تأثیر آنها در جامعه، عامل مهمی در کسب رضایتمندی مردم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153227

مهمترین اخبار ایران و جهان: