نیوز سیتی!
06 دی 1402 - 11:45

رمضان شریف: نقش سردار موسوی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی بود

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: نقش سید رضی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی بود.امروز همه رزمندگانی که در برابر صهیونسیت ها مقاومت می‌کنند از حضور و نقش سید رضی بسیار بهره مند شده بودند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه، 6 دی‌ماه) در نشست خبری که با حضور خبرنگاران برگزار شد، گفت: شهادت سردار پرافتخار سپاه شهید سید رضی موسوی را به همه حق جویان، مسلمانان و رزمندگان جبهه مقاومت جهان تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: راه مبارزه با دشمنان امنیت همچنان ادامه دارد است و این راه از ابتدای انقلاب همچنان بوده است، سپاه پاسداران وظیفه خود را که حراست از انقلاب است را همچنان انجام خواهد داد.

سخنگوی سپاه عنوان کرد: شهید سید رضی توانمند سازی و پشتیبانی محور مقاومت را برعهده داشتند و ما نگران تداوم راه آن شهید بزرگوار نیستیم چرا که راه او ادامه دار خواهد بود. بعد از شهادت حاج قاسم هم شما شاهد مقاومت بیشتر در برابر صهیونسیت ها هستید و این راه همچنان ادامه دار خواهد بود.

سردار شریف ادامه داد: این شهید بزرگوار تجربه خوبی در تجهیز مقاومت و مقابله با صهیونیست ها داشت همچنین به دیپلماسی خارجی جمهوری اسلامی نیز کمک بسزایی کرده بود. زمانی که داعش تلاش می‌کرد دولت سوریه را تجزیه کرده و به صهیونیست ها کمک کند، نقش سید رضی در کنار رزمندگان جبهه مقاومت بسیار ستودنی بود، امروز همه رزمندگانی که در برابر صهیونسیت ها مقاومت می‌کنند از حضور و نقش سید رضی بسیار بهره مند شده بودند.

در حال تکمیل.......

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617596

مهمترین اخبار ایران و جهان: