نیوز سیتی!
14 آبان 1402 - 09:20

جابجایی افزون بر ۲ میلیون تن کالا در سیستان و بلوچستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از جابجایی ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۱۲۹ تن کالا در قالب ۱۳۵ هزار و ۲۷۹ سفر در ۷ماهه سالجاری خبر داد.

ایوب کرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، از جابجایی ۲ میلیون و ۴۴ هزار و ۱۲۹ تن کالا در قالب ۱۳۵ هزار و ۲۷۹ سفر در ۷ماهه سالجاری خبر داد و گفت: این میزان، یک میلیون و ۶۲۸ هزار و ۷۵۲ تن درون استانی و ۴۱۵ هزار و ۳۷۷ تن کالا به مقصد برون استانی بوده است.

وی عمده کالاهای جابجا شده طی این مدت را آرد،فرآورده های نفتی و سیمان عنوان کرد و گفت: بر اساس آمار، بیشترین کالاهای حمل شده طی این مدت از شهرستان های زاهدان و خاش بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم را اولویت اصلی این اداره کل اعلام کرد و افزود: در حال حاضر ۷۳ شرکت حمل و نقل، بیش از ۹ هزار راننده و ناوگان باری در بخش حمل و نقل کالا در حال خدمت رسانی به مردم استان هستند.

کرد در پایان از مردم و صاحبان کالا خواست هرگونه انتقاد و شکایت خود از عملکرد شرکت‌ها و رانندگان را به سامانه ۱۴۱ این اداره کل که بصورت شبانه روزی اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561496

مهمترین اخبار ایران و جهان: