نیوز سیتی!
21 بهمن 1402 - 19:48

بیش از ۲ هزار پروژه در دهه مبارکه فجر در سراسر کشور افتتاح شد

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور گفت: بیش از ۲ هزار پروژه مهم در دهه مبارکه فجر در سراسر کشور افتتاح شد و در طول یکی دو سال اخیر بعضی از پروژه‌ها که حتی ۲۰ سال نیمه‌تعطیل و رها شده بود، احیا شد و این کار نشان از اراده دولت مردمی سیزدهم برای خدمت به مردم دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حجت‌الاسلام حسن درویشیان بعدازظهر امروز در آئین افتتاح پروژه‌های شهرداری قائمشهر با بیان اینکه استان مازندران برای شخص رئیس جمهور و دولت سیزدهم یک استان ویژه محسوب می‌شود، اظهار کرد: مازندران استانی است با ظرفیت‌های بسیار بالا، بی‌نظیر و جای کار فراوان که باید ویژه به آن توجه کرد.

وی ادامه داد: به طور کلی کشور ما دارای ظرفیت‌های بالقوه فراوانی است که بخشی از آن به فعلیت رسیده و بخش زیادی از آن در اثر غفلت‌های دوران گذشته انجام نشده است و مردم ما که شایسته داشتن رفاه، آسایش و زندگی در شأن نظام جمهوری اسلامی هستند، از این ظرفیت‌ها محروم هستند.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور تصریح کرد: در حوزه‌های گردشگری به ویژه در استان‌های ساحلی کارهای خوبی انجام شده است و باز هم جای کار دارد.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۵۰ میلیون نفر، شیعه داریم که دوست دارند به ایران سفر کنند، اظهار کرد: در کنار گردشگری زیارت می‌توان به  گردشگری طبیعت و ساحل هم توجه کرد چرا که مردم بسیاری در سراسر دنیا، علاقمند  سفر به کشور ما هستند.

درویشیان ادامه داد: هیچ سرمایه‌ای به اندازه مردم برای ما ارزشمند نیستند و به عنوان پشتوانه اجتماعی به مردم نیاز داریم و آنها را  شایسته دریافت خدمات بیشتر برشمرد.

وی با بیان اینکه در طول ۲.۵ سال که از عمر دولت سیزدهم می‌گذرد بیش از ۷ هزار واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل با حدود ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار راه‌اندازی و احیا شد، اظهار کرد:  در این مدت بیش از ۱۵۰ هزار شغل جدید ایجاد شده است.

درویشیان ادامه داد: بیش از ۲ هزار پروژه مهم در دهه مبارکه فجر در سراسر کشور افتتاح شد و در طول یکی دو سال اخیر بعضی از پروژه‌ها که حتی ۲۰ سال نیمه‌تعطیل و رها شده بود، احیا شد و این کار نشان از اراده دولت مردمی سیزدهم  برای خدمت به مردم دارد.

وی در پایان با بیان اینکه همه مسؤولان باید پای کار باشند و هر کسی که توانایی ندارد باید از قطار خدمت پیاده شود چرا که  شرط ضمن رأی رئیس جمهور به گفته خودشان، مبارزه با فساد و مبارزه با ناکارآمدی بود.

پایان پیام /م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1667496

مهمترین اخبار ایران و جهان: