نیوز سیتی!
04 خرداد 1402 - 11:49

پرچم متبرک امام رضا(ع)فضای هرسین، صحنه و سنقروکلیایی را معنوی کرد

کرمانشاه- در چهارمین روز از جشن های زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه کاروان خدام رضوی و پرچم متبرک امام رضا(ع) فضای شهرستان های هرسین، صحنه و سنقر کلیایی را معنوی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان خدام رضوی به همراه پرچم متبرک علی ابن موسی الرضا (ع) در چهارمین روز از دهه کرامت و برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در استان کرمانشاه مهمان بیمارستان امام رضا (ع) در شهر کرمانشاه بودند.

در این برنامه پرچم متبرک امام مهربانی‌های زینت بخش، بخش‌های تخصصی بیمارستان به ویژه بخش بیماران سرطانی و کودکان بود.

در ادامه خادمان رضوی به برنامه ویژه مسابقه تیراندازی بانوان در کرمانشاه رفتند.

شرکت در جشن خیریه و جشن هیأت مذهبی از دیگر برنامه‌های چهارمین روز حضور خادمان رضوی در کرمانشاه بود.

خادمان رضوی با حضور در آموزش و پرورش کرمانشاه با مسئولین این نهاد تأثیرگذار در جامعه دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار مقرر شد آموزش و پرورش استان کرمانشاه متن نامه امام رضا (ع) به عبدالعظیم حسنی و توصیه‌های امام، به همه مدارس استان ابلاغ می‌شود که به صورت یک پویش عمومی مطالب به دانش آموزان منتقل شود.

اما با آغاز سفرهای شهرستانی امروز شهرستان‌های هرسین، صحنه و سنقر کلیایی میزبان خادمان رضوی و پرجم متبرک امام رضا (ع) بودند تا در برنامه‌های تدارک دیده شده عمومی با حضور مردم استقبال باشکوهی از کاروان خدام شکل بگیرد.

حضور در جشن‌های مردمی این شهرستان‌ها و بیمارستان‌ها و مراکز مذهبی از دیگر برنامه کاروان خادمان در شهرستان‌های کرمانشاه بود.

حسن ختام برنامه‌های چهارمین روز حضور خادمان در کرمانشاه شرکت در جشن محله کم برخوردار ده پهن بود که با استقبال باشکوه مردم این محله و زیارت گرم محرومان از پرچم متبرک امام مهربانی‌ها پایان یافت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1237452

مهمترین اخبار ایران و جهان: