نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 11:27

اعلام عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: عملکرد و برنامه‌های دستگاه‌های مختلف در حوزه عفاف و حجاب در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین طاهری اکرودی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در حاشیه رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب (بخش دستگاه‌ها) اظهار داشت: قرار است در این رویداد وضعیت گزارشات دقیق و عملیاتی مشخص و عملکرد و برنامه‌های آتی هر دستگاه در حوزه عفاف و حجاب اعلام شود.

وی افزود: باید عملکردها را ببینیم و وظایف هرچه بیشتر تطبیق و مشخص شود همچنین از طریق این رویداد فرایند ثابت در دستگاه‌ها و با نگاه فرهنگی در حوزه عفاف و حجاب عملیاتی می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: امروز ۱۴ دستگاه در این رویداد حضور دارند و به مرور از نمایندگان سایر دستگاه‌ها نیز جهت حضور در رویداد بهره‌مند خواهیم شد و در روزهای آینده با حضور رئیس جمهور گزارش نهایی دستگاه‌ها در حوزه عفاف و حجاب ارائه می‌شود.

وی بیان داشت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم این است که ببینیم چقدر دستگاه‌ها بر اساس مسئولیتشان عملکرد داشتند و آسیب‌شناسی‌های لازم نیز در این حوزه صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1470908

مهمترین اخبار ایران و جهان: