نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 23:27

نماینده ولی فقیه در سمنان: مسؤولان نیروهای صالح را به‌کارگیری کنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: مسؤولان درانتصابات از نیروهای صالح استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان امشب در دیدار احمد وحیدی، وزیر کشور و سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: وزیر کشور یکی از وزاری جهادی است که با تلاش و کار میدانی در جهت رضایتمندی و امیدواری مردم گام برمی‌دارد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی با قدرت و صلابت برابر دشمنان و معاندان ایستاده است، گفت: مسؤولان امر باید توجه داشته باشند، تا ظلم در جامعه به وقوع نپیوندد، که استاندار سمنان در این زمینه در استان تلاش ویژه‌ای دارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: مسؤولان باید برای کارهایی که می‌خواهند به افراد واگذار کنند و در انتصابات از نیروهای صالح استفاده کنند.

مطیعی ضمن قدردانی از تلاش وزیر کشور برای انتصاب بهترین افراد در پست استانداران کشور اظهار کرد: استاندار سمنان با روحیه جهادی در جای‌جای این استان و روستاها به‌واسطه حضور در میدان شناخته شده است.

وی بیان کرد: انتخاب‌های خوب، مردم را امیدوار کرده است و دغدغه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور در مورد مردمی بودن را برطرف می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: تعریف، تمجید و تقدیری که مقام معظم رهبری از دولت داشتند، مدال افتخاری بس ارزشمند برای دولت سیزدهم و شخص رئیس جمهور و وزرا است.

مطیعی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز نماد قدرت‌سازی است و مقاومت اسلامی به درجات عالیه دست پیدا کرده، افزود: از زحمات دولت سیزدهم، زحمات وزیر کشور،‌ نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و استاندار سمنان که بسیار چشمگیر است، قدردانی می‌کنم.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479452

مهمترین اخبار ایران و جهان: