نیوز سیتی!
04 اسفند 1401 - 12:45

شهدا در جبهه‌های حق علیه باطل شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند

مشاور امور ایثارگران نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: کم‌کاری از سوی ما توسط شهدا پذیرفته نیست، باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم، همانند شهدا که در جبهه‌های حق علیه باطل شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام علی اصغر صالح آبادی مشاور امور ایثارگران نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی صبح امروز در سی و پنجمین یادواره سنگر سازان بی سنگر استان تهران، اظهار کرد: باید برای رفع مشکل مردم تلاش کرد، شهدای والامقام برای تبیین این ارزش‌ها قدم در این مسیر گذاشتند و باید پیام این شهدا را پیگیری شود تا به تحقق برسد.

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران ثمره خون شهدا است، دفاع از ارزش‌های نظام اسلامی و مطالبه ارزش‌های نظام باید انجام شود، کم‌کاری از سوی ما توسط شهدا پذیرفته نیست، باید شبانه‌روزی فعالیت کنیم، همانند شهدا که در جبهه‌های حق علیه باطل شبانه‌روزی فعالیت می‌کردند و جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

مشاور امور ایثارگران نهاد نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: جهاد کشاورزی از نهادهای انقلابی است که در سنگر اقتصادی فعالیت دارد، سنگری که دشمنان نظام سعی در تخریب و از بین بردن آن دارند، زیرا این سازمان در فعالیت خود از بدو انقلاب تاکنون کارنامه درخشانی به جا گذاشته است.

حجت الاسلام صالح آبادی در پایان گفت: سعی کنیم اهداف و آرمان‌های والای شهدا را عملیاتی کنیم، زیرا آرمان شهدا دفاع از خاک این سرزمین مقدس است که این مسیر مبارزه با دشمنان و پیشرفت کشور بیش از ۲۲۰ هزار شهید تقدیم شده است.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1052352

مهمترین اخبار ایران و جهان: