نیوز سیتی!
17 بهمن 1402 - 13:57

تاکنون 50 ملیارد تومان از مسئولیت های اجتماعی صنایع در جزیره هرمز هزینه شده است

استاندار هرمزگان گفت: 50 ملیارد تومان از مسئولیت های اجتماعی صنایع در جزیره هرمز هزینه شده است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: توجه به جزیره هرمز نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و لذا هم نماینده ولی فقیه در استان و هم استانداری هرمزگان در این زمینه تلاش کرده اند تا این نگاه را استمرار بخشند.

وی با بیان این که جمعیت 7 هزار نفری هرمز به نسبت جمعیت 2 میلیون نفری استان، نسبت دو در هزار دارد اما تأکید داریم که در توزیع اعتبارات و رفع مشکلات نگاهی فراتر از این نسبت ها وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: این جزیره، جزیره الشهدا است و ما وظیفه داریم که در زمینه رشد و توسعه این منطقه و تمام مناطق استان کوشا باشیم.

دوستی عنوان داشت:  در اقدمات زیر ساختی بحث آب و رینگ دور جزیره و جدار سازی تاکنون انجام گرفته و از 49 مصوبه ای که بدنبال تحقق آن بودیم، 42 مصوبه به سرانجام رسیده است.

استاندر هرمزگان در همین زمینه اضافه کرد: اقدامات مهمی مانند کف پوش، دیوارسازی برای مناطقی که دریا به سمت سکونت گاههای مردم تلاطم داشت و نیز زیرزمینی کردن کابل های برق از حوزه مسؤولیت های اجتماعی صورت گرفته، به طوری که بیش از 50 میلیون تومان در این بخش تاکنون هزینه شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1662720

مهمترین اخبار ایران و جهان: