نیوز سیتی!
19 مهر 1402 - 15:17

ستاره رئال به جای اسپانیا در تیم ملی مراکش

ستاره جوان تیم فوتبال رئال مادرید تصمیم گرفت برای تیم ملی مراکش بازی کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، رسانه‌های اسپانیا از تصمیم بزرگ «براهیم دیاز»، ستاره رئال مادرید مبنی بر بازی در تیم ملی مراکش به جای اسپانیا خبر دادند.

دیاز که در تمام رده‌های جوانان اسپانیا و حتی تیم ملی بزرگسالان اسپانیا بازی کرده، تصمیم گرفته تا دیگر برای تیم ملی مراکش بازی کند.

طبق گزارش آ.اس، ستاره رئال مادرید در اولیویت فدراسیون فوتبال اسپانیا نیست و به همین علت فدراسیون فوتبال مراکش امیدوار است تا بتواند از او در جام ملت‌های آفریقا استفاده کند.

آ.اس نوشت: طبق گزارش منابعی که از فدراسیون فوتبال مراکش دست پیدا کردیم، مشکلی برای تغییر ملت براهیم دیاز وجود ندارد و تنها یک چند جزئیات کوچک باید رسیدگی شود.

این موضوع برای لامین یامال، بازیکن بارسلونا نیز وجود دارد و این بازیکن جوان و آینده‌دار نیز می‌تواند به جای اسپانیا برای مراکش بازی کند.

براهیم دیاز در یک بازی دوستانه تنها برای تیم ملی بزرگسالان اسپانیا به میدان رفته است. او دیدار مقابل لیتوانی که 4 بر صفر به سود لاروخا به پایان رسید، 90 دقیقه بازی کرد. چون این مسابقه رسمی نبوده، مشکلی برای تغییر ملیت او وجود ندارد.

دیاز یکی از ستارگان جوان و آینده‌دار فوتبال اروپاست که یکی از عناصر اصلی میلان برای قهرمانی در سری‌آ بود. او این فصل پس از 2 سال قرضی برای روسونری به رئال بازگشت تا برای کهکشانی ها بتواند به میدان برود. او در فصل با توجه به درخشش بلینگام و والورده، کمتر در ترکیب ثابت قرار گرفته ولی با این حال تاکنون آمار 8 بازی و یک گل به ثبت رسانده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535164

مهمترین اخبار ایران و جهان: