نیوز سیتی!
26 آذر 1402 - 12:58

حضرت فاطمه زهرا (س) بنیانگذار مکتب صبر و مقاومت است

نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: بنیانگذار مکتب ایثار ، مقاومت و صبر حضرت فاطمه زهرا(س) است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام صبح یکشنبه در مراسم تشییع شهدای گمنام در شیراز بیان کرد: برخی از این شهدا مربوط به عملیات وافجر هشت هستند که با رمز یا فاطمه زهرا (س) در جنگ تحمیلی حضور داشته و به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: بنیانگذار مکتب مقاوت حضرت زهرا(س) است و مقاوت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم را حضرت زهرا (س) به جامعه بشری یاد داد و اگر میخواهیم دارای جامعه عزتمند و مقتدر باشیم باید از صبر و مقاومت استفاده کنیم.

امام جمعه شیراز خاطرنشان کرد: امروز اگر در مقابل برنامه های دشمن صبر و مقاومت را از دست بدهیم دستاورد های شهدا را از دست داده ایم از این رو باید جامعه با صبر و مقاومت زمینه ظهور امام زمان (عج) را فراهم کنیم .

آیت الله دژکام ادامه داد: دشمن میخواهد کم صبری و بی حوصلگی را به جامعه منتقل کند اما خداوند متعال به ما این هشدار را به مسلمانان داده که باید صبر و مقاومت را در پیش گرفته تا بتوان جامعه را به سمت تعالی سوق داد.

نماینده ولی فقیه استان فارس تصریح کرد: دفاع مقدس مملو از آموزه های مختلف برای نسل های جدید جامعه است و میتوان با استفاده از این آموزه ها جامعه را از شر تمامی مشکلات دور کرد.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1607220

مهمترین اخبار ایران و جهان: