نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 00:33

ظرفیت‌های توسعه شاهرود و میامی به‌کارگیری می‌شود

شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ظرفیت‌های توسعه شاهرود و میامی به‌کارگیری می‌شود، گفت: به‌زودی شاهد تحولات خوبی به لحاظ اقتصادی در دو شهرستان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر خانی شامگاه پنجشنبه در جمع موثران شهرستان شاهرود و میامی در دفتر خود ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در دو شهرستان، تاکید کرد: به زودی شاهد تحولات خوبی به لحاظ اقتصادی در دو شهرستان خواهیم بود.

وی از انجام مطالعات زیرساختی در دور شهرستان شاهرود و میامی خبر داد و گفت: در این کار از کارشناسان و نخبگان و صاحب نظران استفاده شده است.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با اشاره به ظرفیت‌های دو شهرستان گفت: ظرفیت‌های توسعه شاهرود و میامی به کارگیری می‌شود

خانی همچنین بیان کرد: هرکجا رویه‌های وحدت بخش را در پیش روی خود ترسیم کردیم، شاهد اثرات مطلوبی بر پیکره دو شهرستان شاهرود و میامی بودیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا در جهت پیشبرد اهداف متعالی شهرستان، انسجام و همدلی را تعمیم دهیم تا مسیر توسعه و پیشرفت این خطه‌های زرخیز هموارتر و آسان‌تر شود، گفت: شاهرود و میامی به دو دلیل ممتاز و از جایگاه اعتباری مطلوبی در کشور برخوردار است.

نماینده شاهرود و میامی ادامه داد: نخستین دلیل آن، ترسیم نقشه راهی درست بر مبنای نیازهای منطقه‌ای همچون صنعت و اشتغال پایدار و زمینه‌سازی برای جهش‌ها بود و دومین دلیل آن، همراهی همدلانه و آگاهانه مردم نجیب این دیار با برنامه‌های در دست اقدام بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1287964

مهمترین اخبار ایران و جهان: