نیوز سیتی!
08 شهریور 1402 - 12:52

افتتاح اولین سایت مخابرات روستایی LTE استان اصفهان در ظفرقند اردستان

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان گفت: اولین سایت روستایی با تکنولوژی LTE استان اصفهان در روستای ظفرقند اردستان افتتاح شد.

حمید رضا ترکیان رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان، اظهار داشت: همزمان با هفته دولت چهار پروژه مخابراتی در شهرستان اردستان به بهره‌برداری رسید که اولین پروژه افتتاح سایت روستایی ظفرقند اردستان بود و در سطح استان اصفهان اولین سایتی بود که به تکنولوژی LTE همزمان با 2G و 3G مجهز است.

وی افزود: سایت روستایی ظفرقند اردستان از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و با پیگیری‌های نماینده و فرماندار شهرستان به بهره برداری رسیده همچنین پروژه تجهیز شهرک صنعتی شهر زواره به شبکه فیبر نوری شرکت مخابرات ایران مجهز شد و کارخانجات این شهرک از اینترنت پرسرعت بهره‌مند شدند.

ترکیان خاطرنشان کرد: پروژه اجرای شبکه فیبر نوری و نصب تجهیزات تلفن ثابت و اینترنت ADSL به میزان ظرفیت ۱۲۸ پورت در روستای ونین همزمان با سایر پروژه‌های مخابراتی هفته دولت اردستان افتتاح شد.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان تصریح کرد: کلنگ‌زنی دو پروژه نصب BTS موبایل در روستای کسوج و اتصال مرکز مخابرات روستای حسین‌آباد به شبکه فیبر نوری مخابرات با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان انجام شد.

وی ادامه داد: امیدواریم با توجه به حجم پروژه و فعالیت‌های کارکنان مخابرات، این دو پروژه تا پایان شهریورماه وارد مسیر سرویس‌دهی به مشترکان شود و شاهد بهبود پوشش موبایل در روستای کسوج و سایر روستاهای همجوار باشیم. 

ترکیان یادآور شد: این سایت روستایی نیز همزمان به صورت 2G و 3G راه‌اندازی خواهد شد که هم موارد مربوط به مکالمه و پوشش مشترکان تامین شود و همچنین مشترکان از طریق این سایت از اینترنت پرسرعت همراه اول استفاده کنند.

رئیس اداره مخابرات شهرستان اردستان بیان کرد: امید می‌رود در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به مردم روستاهای شهرستان اردستان، تا پایان سال شاهد نصب و راه‌اندازی سه سایت موبایل در روستاهای حسن‌آباد، ماستبندی و کهیاز باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1477020

مهمترین اخبار ایران و جهان: