نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 18:06

افتتاح ۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس استان آذربایجان شرقی

۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسعود سعادتی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی امروز در آیین افتتاح ۱۰۵ پروژه آموزشی با ۳۳۱ کلاس درس استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: خرسندیم که در هفته دولت که مزین به نام شهدای نورانی، رجایی و باهنر هست در این آیین گرد هم جمع آمده ایم. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: افتتاح ۱۰۵ مدرسه در اکثر مناطق محروم، نشانگر عزم راسخ دستگاه تعلیم و تربیت در برقراری عدالت آموزشی در جامعه است و بر این عهد استوار خواهیم ماند و به طور ویژه به  مناطق کم برخوردار خواهیم پرداخت.  

وی ادامه داد: وجود خیرین عزیز و همراهی و مشارکت این عزیزان در تحقق اهداف سند تحول بنیادین اثرگذار است و اگز زحمات خیرین نبود، رسالت آموزش و پرورش ابتر می ماند. 

سعادتی خاطرنشان کرد: رشد فزآینده در ساخت و توسعه فضاهای آموزشی استان را شاهد هستیم و امسال با افتتاح ۳۳۱ کلاس بیش از ۸۰۰۰ دانش آموز در این کلاس ها مشغول تحصیل خواهند شد و ما در عمل نشان دادیم دولت همراه ملت است و  ملت همراه دولت. 

مدرسه استاد شهریار گوگان با یک هزار و ۷۷۷ مترمربع زیر بنا و ۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع محوطه سازی و با هزینه بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان با مشارکت  درصدی نوسازی و خانواده خیر مرحوم حاج سید ابراهیم موسوی احداث شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479220

مهمترین اخبار ایران و جهان: