نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 00:29

جهادگران فاطمی مایه برکت هستند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن اشاره به آغاز رزمایش جهاد گران فاطمی سه در سراسر استان، گفت: این رزمایش مایه برکت و افتخار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی شامگاه سه شنبه در جمع جوانان و مسئولان رزمایش جهادگران فاطمی سه ضمن قدردانی از خدمت رسانی جهادی در این رزمایش، تاکید کرد: حضور جهادگران در عرصه‌های مختلف مانند رزمایش جهادگران فاطمی مایه برکت و افتخار برای استان است.

وی از حضور جوانان در جهاد محرومیت زدایی به مثابه یک فرصت ارزشمند یاد کرد و گفت: گروه‌های جهادی با اقدام جهادی در حوزه‌های بهداشت و درمان، عمران، جهاد تبیین و.... مایه برکت خواهند بود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه جوانان جهادگر نزدیک گروه‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی محسوب می‌شوند، گفت: جهاد گران جهاد در حوزه‌های مختلف که همواره در زمره تأکیدات معظم‌له است را سر لوحه امور خودشان قرار داده‌اند.

مطیعی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره جهادگران و به خصوص جوانان جهادگر، بیان داشت: جوانان خوبی داریم که باید قدردان آنان باشیم امروز جوانان ما اگر از جوانان دوران دفاع مقدس بالاتر نباشند کمتر نیستند که مصادیق این موضوع در همین رزمایش‌های جهادی است.

وی انسان‌سازی را از جلوه‌های مکتب امام حسین (ع) دانست و خاطرنشان کرد: قدرت سازندگی عاشورا به این معنا است که بسیاری از افراد از طریق امام حسین (ع) با خدا و دین اسلام آشنا می‌شوند.

به گزارش مهر، رزمایش جهاد گران فاطمی سه از امروز به مدت ده روز در نقاط محروم استان سمنان به اجرا در می‌آید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422564

مهمترین اخبار ایران و جهان: