نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 23:30

جهاد اسلامی: نشست مصر اگر به تقویت مقاومت منجر شود، از آن حمایت می‌کنیم

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد تحریم نشست مصر به دلیل تداوم بازداشت‌های سیاسی در کرانه باختری و تعقیب عناصر مقاومت است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الهندی» معاون دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که تحریم نشست مصر به دلیل تداوم بازداشت‌های سیاسی و تعقیب اعضای مقاومت در کرانه باختری است.

نهادهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین به ویژه پس از حوادث اخیر کرانه باختری، بازداشت مبارزان فلسطینی از جمله شماری از اعضای جنبش جهاد اسلامی و سرایا القدس شاخه نظامی این جنبش را تشدید کرده‌اند.

بنابر گزارش شبکه «فلسطین الیوم»، الهندی گفت: «هر نتیجه‌ای که از این نشست حاصل شود چنانچه به تقویت پایداری ملت و مقاومت فلسطین منجر شود، ما نخستین کسانی هستیم که از آن حمایت خواهیم کرد».

نشست گروه‌های فلسطینی در سایه تحریم این نشست توسط چهار گروه از جمله جنبش جهاد اسلامی فلسطین، فردا (یکشنبه) در قاهره برگزار می‌شود.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، بعدازظهر امروز (شنبه) در رأس هیأتی وارد مصر شدند تا فردا در نشست مهم رهبران گروه‌های فلسطینی در قاهره حضور یابند.

پایان پیام/.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1417220

مهمترین اخبار ایران و جهان: