نیوز سیتی!
07 مرداد 1402 - 23:59

سارقان احشام در کنگان دستگیر شدند

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: مأموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی و دستگیری باند چهار نفری سارقان احشام تحت تعقیب استان اصفهان در شهر کنگان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی مبنی بر حضور و مخفی شدن چهار متهم تحت تعقیب در یکی از محلات شهر کنگان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری آنان به صورت ویژه در دستورکار مأموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان افزود: با توجه به حساسیت موضوع، مأموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در یک عملیات غافلگیرانه چهار متهم را دستگیر و ۲ خودرو را توقیف کنند.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: با استعلام از سامانه‌های در اختیار هر چهار متهم دستگیر شده تحت تعقیب پلیس آگاهی استان اصفهان به جرم سرقت احشام بوده که پس از انجام تشریفات قضائی در اختیار آن پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان در پایان تصریح کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی و قاطعانه خواهد داشت و در این زمینه مردم با دقت و هوشیاری هرگونه مورد مشکوک را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1417204

مهمترین اخبار ایران و جهان: