نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 20:06

تعداد از مدیران اجرایی کشور از پارس جنوبی بازدید کردند

بوشهر- جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور از پالایشگاه‌های مجتمع گاز پارس جنوبی بازدید کردند و با فعالیت‌های بخش تولید گاز و محصولات جانبی در بزرگترین مرکز تولید گاز کشور از نزدیک آشنا شدند.

گروه مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور از پالایشگاه دوم پارس جنوبی، میترینگ سایت یک، اسکله‌های گاز مایع، پالایشگاه فاز ۱۴و … بازدید کردند.

سجاد خلیلی معاون وزیر نفت در نظارت بر منابع هیدروکربوری، احمد باهوش مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی، سخاوت اسدی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه انرژی پارس، محمدحسین متجلی مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس توضیحاتی درباره اقدام‌های انجام‌شده در پارس جنوبی ارائه کردند.

بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور با هدف ارائه پیشرفت کشور در پارس جنوبی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به نصب سکوی فاز ۱۱ پارس جنوبی با تکیه بر توان داخلی ظرف ۲۰ ماه اشاره کرد که در آینده‌ای نزدیک با حضور سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری به بهره‌برداری رسمی خواهد رسید.

همچنین بر اساس تاکید رهبر انقلاب، باید روایت امید در صنعت نفت کشور انجام شود و بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌تواند به این روایت در سطح کشور کمک کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424904

مهمترین اخبار ایران و جهان: