نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 14:05

تقویت نهضت مدرسه سازی در ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر

بوشهر- مسئول نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جنوب استان بوشهر گفت: در یک سال گذشته در ۴ شهرستان جنوبی استان شاهد رشد و توسعه قابل قبول هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله قاسمی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی عملکرد اداره کل نوسازی استان در یک سال گذشته در چهار شهرستان جنوبی استان متوجه رشد و توسعه قابل قبول این حوزه خواهیم شد.

وی اضافه کرد: در شهرستان دیر شاهد افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه حاج ابراهیم طاهری در بردخون، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه خدیجه کبری (س) در آبدان، افتتاح دارالقرآن در بردخون، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه حافظ در شهنیاء، دبیرستان هشت کلاسه عصمت دوراهک، دبستان ۱۲ کلاسه کوثر بردستان هستیم.

مسئول نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در جنوب استان بوشهر بیان کرد: در کنگان نیز کنگان مدرسه ۱۲ کلاسه قدس و دبستان ۱۲ کلاسه شهید نادری بنک افتتاح شده است.

وی افزود: در جم افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه نوآوران در ریز، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه طوبی در انارستان، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه حضرت امام صادق (ع) در بهر باغ، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید فتحی در علی آباد، افتتاح مدرسه شهید فخری زاده در بهارستان، دبستان ۱۲ کلاسه علامه دهخدا را داشته‌ایم.

قاسمی تاکید کرد: در عسلویه افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه جهاد در بوستانو، افتتاح مدرسه ۶ کلاسه فلاح در سواحل، افتتاح مدرسه ۶ کلاسی حاج راشد مالکی نسب در سهمو، سالن امتحانات ابن سینا نخل تقی در این مدت انجام شده است.

وی افزود: علاوه بر موارد ذکر شده، قراردادهای متعددی نیز برای احداث و ساخت مدارس و فضاهای آموزشی در شهرستان‌های جنوبی منعقد شده است که در راستای محرومیت زدایی آموزشی از چهره شهرستان‌های جم، کنگان، دیر و عسلویه بی‌سابقه و درخشان است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1408804

مهمترین اخبار ایران و جهان: