نیوز سیتی!
01 بهمن 1401 - 15:56

استفاده از توانمندی اتاق بازرگانی بانوان پیشاور برای توسعه روابط ایران و پاکستان

استاندار زنجان استفاده از توانمندی‌های اتاق بازرگانی بانوان پیشاور را مهم دانست و گفت: این مهم می‌تواند در توسعه تجارت و همکاری بین ایران و پاکستان و زنجان با پاکستان مد نظر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی استاندار زنجان، در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت با بخش خصوصی که حضور اذرا جمشید، رئیس اتاق بازرگانی بانوان پیشاور و هیأت همراه برگزار شد، با اشاره به آشنایی اعضای اتاق بازرگانی بانوان پیشاور به توانمندی‌های بانوان فعال در این حوزه اظهار کرد: امیدوارم استفاده متقابل از تجربیات انجام شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه در کنار بهره‌مندی از تجربیات موضوع همکاری متقابل هم مطرح است، افزود: شناسایی توانایی اتاق بازرگانی و محلی پیشاور و همین توانمندی در زنجان در راستای همکاری متقابل باید مد نظر قرار گیرد.

وی استفاده از توانمندی‌های اتاق بازرگانی بانوان پیشاور را مهم دانست و تصریح کرد: این مهم می‌تواند در توسعه تجارت و همکاری بین ایران و پاکستان و زنجان با پاکستان مد نظر باشد.

افشارچی تاکید کرد: من امیدوارم ارتباط مستقیم بین رئیس کانون زنان بازرگان زنجان با اتاق بازرگانی بانوان پیشاور برگزار شود و تلاش می‌شود توانمندی‌های بانوان استان را به صورت متمرکز احصا و ارائه شود

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 988504

مهمترین اخبار ایران و جهان: