نیوز سیتی!
19 اسفند 1401 - 14:55

انتقاد امام جمعه ریگان از عملیاتی نشدن ایجاد کمربند سبز در شهرستان

امام جمعه ریگان مسؤولان سابق شهرستان که قول ایجاد کمربند سبز برای شهرستان داده بودند را مورد انتقاد قرار داد و گفت: عملیاتی نشدن این طرح موجب تشدید گردوغبار در ریگان شده است.

لزوم ترویج فرهنگ شهادت در جامعه

امام جمعه ریگان بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تأکید کرد و گفت: نباید این مهم مورد عفلت واقع شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، حجت‌الاسلام حبیب رضا‌زاده امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی بیان داشت: مسأله شهدا را باید خیلی جدی گرفت ما برای شهدا همان ارزش‌هایی را باید قائل باشیم که خداوند متعال برای آنها قائل است.

 امام جمعه ریگان بیان کرد: تکلیف ما تربیت نسل نوپا با فرهنگ ناب ایثار و شهادت در مدارس و پایگاه‌های مقاومت و مساجد است.

 رضا زاده با اشاره به اینکه جوان ایرانی تشنه فرهنگ حاج‌قاسمی است، بیان کرد: مربیان، معلمان و ائمه جماعات مراقب باشند که غفلت نشود که فرهنگ شهادت خاموش شود.

 وی بیان داشت هرهفته زندگی یک شهید برای جوانان تبیین شود و فضای مجازی مملو از خاطرات شهدا و زندگینامه آنها شود.

 رضازاده به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اشاره و ابراز کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) به‌صورت شبانه‌روزی برای امنیت مردم تلاش می‌کنند که ما قدردان زحمات آنها هستیم.

 وی به نهضت مردمی کاشت یک‌میلیارد درخت در هفته منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: شهرستان ریگان با توجه به وجود گردوغبار و ریزگردها نیازمند کشت نهال است.

 رضازاده مسؤولان سابق شهرستان که قول ایجاد کمربند سبز برای شهرستان داده بودند را مورد انتقاد قرار داد و گفت: عملیاتی نشدن این طرح موجب تشدید گردوغبار در ریگان شد.

پایان پیام/۸۰۰۱۴/ب

منبع: فارس
شناسه خبر: 1084548

مهمترین اخبار ایران و جهان: