نیوز سیتی!
01 بهمن 1402 - 14:44

۱۷ تن انواع مواد مخدر در البرز کشف و ضبط شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف بیش از ۱۷ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی سال جاری توسط این پلیس در سطح کشور خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی سلیم پور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، اظهار کرد: از مجموع مواد کشف شده بیش از ۱۰ هزارو ۲۰۰ کیلوگرم در داخل استان و ۷ هزار و ۳۵ کیلوگرم طی عملیات مشترک با سایر استان‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۷ باند قاچاق مواد مخدر متلاشی شده، اضافه کرد: همچنین ۴۸۷ قاچاقچی، یک هزارو ۷۲۵ خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲ هزارو ۶۰۰ خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان کشف شد.

سلیم پور بیان کرد: همچنین طی این مدت ۸ هزار و ۲۶۴ معتاد متجاهر در استان البرز جمع آوری شده و به اردوگاه ماده ۱۶ معرفی شدند.

این مقام انتظامی گفت: طرح ویژه جمع آوری معتادان متجاهر به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت‌های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آنها در کمترین زمان را دارد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز یادآورشد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر بوده و خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1644692

مهمترین اخبار ایران و جهان: